SANGAT MENGERIKAN !!! 200 LEBIH ULAT BERSARANG DI K3M4*LU4N WANITA INI, KARENA KESERINGAN M4S*TUR*BAS! SENDIRI !!!



Seorang wanita berusia 40 th. ada dalam keadaan menyedihkan di satu hospital, berdasarkan pada informasi dari tribunews nusantara, di dalam kemaluan wanita itu di peroleh 200 lebih ulat belatung.

Katanya kakak mangsa yang berusi 56 th. yang berdekatan dengan rumah mangsa membawa wanita itu kehospital untuk peroleh rawatan. setelah mengadu kesakitan di bagian kemaluannya

Wanita itu diakukan oleh doktor ahli bedah, " Belum di kenali apa penyakitnya, untuk sebentar sangkaan kanser " tegas doktor pakar bedah.

Setelah buat siasatan awal di temui wanita ini tidak pernah menikah selama hidupnya, dan selalu melakukan m4s*tur*b4s! dengan alat alat yang di belinya di beberapa kedai, tutur kakaknya yang tunjukkan bukti satu alat berbentuk kelamin lelaki yang di temuinya dalam bilik mangsa.

Setelah buat rawatan ke-2 untuk mengesahkan penyakit yang dihadapi wanita itu, doktor mengesahkan ia yakni jangkitan dari pada kuman air m4*n! yg tak di bersihkan setelah Wanita lakukan m4s*tru*b4s!. sambungnya Sumatera indonesia.

http :// www. kabarterdasyat. com/2016/04/200-ekor-ulat-belatung-ditemui-tinggal. html? m=1
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment